ساریناسارینا، تا این لحظه: 9 سال و 6 روز سن داره

سارینا نفس مامان

سلام دخترم

1394/5/4 0:38
نویسنده : مامان الهه
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم؛

این اولین باری است که برای تو و به خاطر تو قلم به دست می گیرم شاید بتوان گفت نامه ای است سرگشاده برای تویی که مرا سرشار از حس ناب زندگی کرده ای،می نویسم و برایت به یادگار می گذارم.

می دانم که زین پس  بارها به این سایت سری خواهی زد، اندکی بزرگتر که شدی خواهی گفت " مامان سایتم را باز کن تا عکس هایم را ببینم" و هر بار از من خواهی خواست داستان هر عکس را برایت بازگو کنم. مدرسه که رفتی به دوستانت می گویی "مامان من سایتی برایم ساخته است" و شاید با آنها به این سایت سر بزنی. بزرگتر که شدی اما با همراه زندگیت به اینجا سری خواهی زد برای نشان دادن شیرین کاری های کودکی ات. بعد از آن ممکن است به فرزندت بگویی که در کودکیم مادرم خاطراتم را اینگونه ثبت می کرد و با او به تماشا بنشینی و گذشته هایت را مرور کنی در آن لحظات است که احساس مرا در تک تک آن ذقایق درک خواهی کرد. مدتی شاید اما گرفتاری های زندگی مانع از این شود که یادی از گذشته کنی. زمانی هم خواهد رسید که وقتی صفحه سایت باز شود آه حسرت می کشی و شاید قطره اشکی بریزی به یاد مادری که دیگر نیست و سایتی که دیر زمانی است به روز رسانی نشده. گل زندگی ام به یاد داشته باش در آن هنگام با فاتحه ای دل مادرت را شاد کنی.

بهانه ی نفس هایم؛

در تمامی مراحل زندگیت بدان که گاهی لبخند و گاهی اشک مهمان صورت دوست داشتنی ات خواهد شد اما  به خاطر بسپار مادرت هر کجا که خواهد بود برای سلامتیت، رفع غم هایت و پیروزی هایت دست هایش به سوی آسمان بالاست و دعاگویت خواهد بود.

فرزندم؛

درلحظه لحظه ی زندگیت چه در شادی چه در اندوه و غم به خاطر داشته باش

                                                          و خدایی که در این نزدیکی است ...

یقینا این جمله همیشه راهگشایت خواهد بود.

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان لیلا
8 مرداد 94 16:02
سلام عزیزم تبریک میگم انشاالله خدا دختر عزیزتون رو حفظ کنه و همیشه سالم و سلامت باشه ... لطفا ب وبلاگ منم سری بزنین ./
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:48
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
المير
4 شهریور 94 11:19
چه دل نشین بود خدا حفظش کنه واسه پدر و مادرش این فرشته کوچولورو خیلی کار خوبی می کنید که این خاطرات زیبا رو می نویسید پیش منم بیاید